Geniet van een bezoek aan Flamingo Casino

Leuk dat je een bezoek wil brengen aan Flamingo Casino. Wij zijn open, alleen korter dan je van ons gewend bent.

In verband met de aangescherpte coronamaatregelen zijn wij vanaf zondag 28 november dagelijks vanaf 17.00 uur gesloten en gelden er een aantal aanvullende maatregelen.

Zo is het vanuit de overheid nog steeds verplicht om bij binnenkomst een geldig coronatoegangsbewijs te tonen. Wat dat inhoudt leggen we hieronder uit. Daarnaast is het dragen van een mondkapje verplicht en houden we weer 1.5 meter afstand van elkaar. Uiteraard blijft de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers vooropstaan.

Houd onze website en Facebookpagina in de gaten. Bij veranderingen stellen wij je zo snel mogelijk op de hoogte.

Tot ziens bij Flamingo Casino. 

 

De coronamaatregelen op een rij

Voorafgaand aan jouw bezoek

  • Aan de deur zal een checkgesprek plaatsvinden. Graag willen we je er op wijzen dat als je gezondheidsklachten hebt zoals koorts, hoesten en/of verkoudheid, wij je helaas niet kunnen ontvangen. Wij verwelkomen je dan graag een andere keer.
  • Reserveren is niet nodig.
  • Wij zijn vanuit de overheid verplicht om bij binnenkomst jouw coronatoegangsbewijs in de CoronaCheck-app (of uitgeprint) te scannen en te controleren. Ook dien je jouw identiteitsbewijs te laten zien, zodat we zeker dat het coronabewijs van jou is.
 

In het casino

  • Vanaf zondag 28 november is het houden van 1.5 meter afstand verplicht. Respecteer elkaar en geef elkaar de ruimte.
  • Bij binnenkomst en tijdens het rondlopen in ons casino is het dragen van een mondkapje verplicht. Een mondkapje is niet verplicht wanneer je aan het spelen bent op een speelautomaat.
  • Mondkapje op:
    • Als je binnenkomt en naar een speelautomaat loopt;
    • Als je je door het casino beweegt, bijvoorbeeld om naar het toilet, de rookruimte of een andere speelautomaat te gaan;
    • Als je het casino gaat verlaten en naar de uitgang loopt.
  • Mondkapje af:
    • Als je aan het spelen bent op een speelautomaat;
    • Als je in de rookruimte op een vaste plek staat om te roken.
  • Je desinfecteert je handen bij binnenkomst en maakt verder gebruik van aanwezige desinfectiedoekjes en handgel. Reinig je handen tijdens je bezoek regelmatig.
  • Je betaalt zoveel mogelijk met elektronische betaalmiddelen in plaats van met contant geld.
  • Wij serveren gedurende de dag hapjes en drankjes uit in het casino.
  • Volg te allen tijde de aanwijzingen van de medewerkers in het casino.
  • Heb je een verzoek of vraag, meld je dan bij een van onze medewerkers. Wij helpen je graag.
     
 

CoronaCheck-app

Vanuit de overheid is het vanaf zaterdag 25 september 2021 verplicht een geldig coronatoegangsbewijs te kunnen tonen bij binnenkomst. Dit coronabewijs maak je aan in de CoronaCheck-app. Je krijgt een coronabewijs als je volledig bent gevaccineerd, een geldig herstelbewijs hebt of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud.

Zo werkt het

  1. Laat je testen of vaccineren. Ben je recent hersteld van corona? Ook dan kun je een coronabewijs aanmaken.
  2. Download de CoronaCheck-app via de Playstore of Appstore op je telefoon en maak een QR-code aan. Geen smartphone? Download en print dan jouw papieren bewijs via coronacheck.nl
  3. Kom naar één van onze casino’s en laat jouw QR-code in de CoronaCheck-app (of uitgeprint) scannen door een medewerker. Laat ook jouw identiteitsbewijs zien, dan weten we zeker dat het coronabewijs van jou is.
  4. Geeft de casinomedewerker jou groen licht? Dan verwelkomen we je graag van harte in ons casino!

 

Wil je meer informatie? Bekijk onze veelgestelde vragen hieronder of bekijk de veelgestelde vragen van Testen voor Toegang en de CoronaCheck-app. De CoronaCheck-helpdesk is ook telefonisch bereikbaar: 0800-1421 (gratis) of vanuit het buitenland: +31 70 750 37 20. De CoronaCheck-helpdesk is bereikbaar van maandag t/m zondag 08.00 – 20.00 uur.

 

Veelgestelde vragen

Moet ik een vaccinatie- of testbewijs kunnen tonen​?
Je dient bij de entree jouw coronatoegangsbewijs (QR-code) in de CoronaCheck-app (of uitgeprint) te laten scannen, om te laten zien dat je gevaccineerd bent, recent genezen bent van corona óf een negatieve testuitslag hebt (van minder dan 24 uur geleden).

Hoe kom ik aan een coronabewijs​?
Met de CoronaCheck-app kun je een coronabewijs maken. Je krijgt een coronabewijs als je volledig bent gevaccineerd, een geldig herstelbewijs hebt of een negatieve testuitslag van maximaal 24 uur oud.

Ik heb geen Smartphone, kan ik wel naar binnen​?
Jazeker, je kunt een papieren bewijs aanvragen via coronacheck.nl.

Ik heb geen computer/printer, hoe kom ik aan een coronatoegangsbewijs​?
Als je geen mogelijkheid hebt om jouw toegangsbewijs te printen, kun je via de CoronaCheck-helpdesk (0800-1421) een geprinte versie opgestuurd krijgen. Dit is alleen mogelijk als je gevaccineerd bent of een herstelbewijs hebt. Een bewijs van Testen voor Toegang is maar 24 uur geldig, dit is te kort om het toegangsbewijs op te sturen. Als je met de helpdesk belt, moet je je BSN en postcode doorgeven.

Waar kan ik mij laten testen​?
Je kan een afspraak maken via Testen voor Toegang om je gratis te laten testen.

Ik heb geen Nederlandse nationaliteit, hoe kom ik aan een coronatoegangsbewijs (EU-burger)​?
EU-burgers kunnen een Digitaal Corona Certificaat (DCC) aanmaken op basis van een vaccinatie, test- of herstelbewijs door middel van een QR-code. Met deze code heb je als EU-burger toegang tot alle activiteiten die een coronabewijs vereisen. In het geval dat je als buitenlandse toerist een nieuw testbewijs nodig hebt, kun je je in Nederland laten testen en de CoronaCheck-app downloaden. Via de app kun je een QR-code krijgen als bewijs van jouw negatieve testuitslag. Geen smartphone? Vraag dan een papieren bewijs aan via coronacheck.nl.

Ik heb geen Nederlandse nationaliteit, hoe kom ik aan een coronatoegangsbewijs (geen EU-burger)​?
Mensen uit niet-EU-landen kunnen geen DCC aanmaken. Je hebt dan een papieren bewijs van vaccinatie of herstel nodig (aangevuld met een testbewijs als je uit een zeer hoog risicogebied komt).

Moet ik een mondkapje dragen in het casino?
Vanaf zondag 28 november is het dragen van een mondkapje bij binnenkomst en tijdens het rondlopen in het casino verplicht. Dit geldt voor zowel gast als medewerker.

Wat zijn de openingstijden van het casino?
Vanaf zondag 28 november zijn onze casino´s tijdelijk om 17.00 uur gesloten. De openingstijden vind je terug op de pagina van het desbetreffende casino. 

Is het veilig om een bezoek te brengen aan een van jullie casino’s?
De veiligheid en gezondheid van onze gasten en medewerkers staan vanzelfsprekend voorop. Wij doen er alles aan om iedereen een veilig gevoel te geven en zich op zijn gemak te laten voelen. De coronamaatregelen die gelden in al onze vestigingen vind je bovenaan deze pagina.

Wanneer mag ik géén bezoek brengen aan het casino?
Als je gezondheidsklachten hebt zoals koorts, hoesten en/of verkoudheid kunnen wij je helaas niet ontvangen. Wij verwelkomen je dan graag op een ander moment. Ook mogen wij je niet verwelkomen zonder geldig coronabewijs in de CoronaCheck-app en een geldig legitimatiebewijs.

Moet ik reserveren voor een bezoek aan een casino?
Nee, reserveren is niet nodig.

Hoeveel gasten laten jullie toe in het casino?
Per casino geldt er een maximaal aantal bezoekers. Dit is per casino verschillend, omdat het ene casino nu eenmaal groter is dan het andere.

Aan welke regels moet ik me houden als ik 1 van jullie casino’s wil bezoeken?
In onze casino’s gelden een aantal coronamaatregelen. Deze vind je op deze pagina.

Hoe lang mag ik in het casino blijven?
Wanneer je een bezoek brengt aan een van onze casino’s geldt er geen maximale bezoekduur.

Maken jullie de speelautomaten schoon en zo ja hoe vaak?
De speelautomaten worden regelmatig gereinigd. Ook zijn er schoonmaakdoekjes beschikbaar, zodat je dit desgewenst zelf kunt doen. In de rookruimtes vragen we je zelf je speelplek te reinigen voor je gaat spelen.

Kan ik gebruik maken van de garderobe?
Ja, de garderobe is geopend.

Zijn de toiletten geopend?
Ja, de toiletten zijn geopend.

Worden er bingo’s, blackjack- of pokertoernooien georganiseerd?
Regelmatig worden er live bingo´s georganiseerd waar je gratis een mee kunt doen. Bekijk hier de actuele agenda: Bingo bij Flamingo Casino

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en wordt automatisch op de hoogte gehouden van acties en evenementen: Schrijf je in voor de Nieuwsbrief

Kan ik nog eten en drinken verkrijgen in het casino?
Wij serveren gedurende de dag hapjes en drankjes uit in het casino.

Mag ik zelf eten en drinken meenemen?
Het is niet toegestaan zelf meegebrachte (afhaal)maaltijden te nuttigen in het casino.

Kan ik contant geld wisselen in het casino?
Zeker; contant betalen is en blijft mogelijk.

Wordt er cash geld uitbetaald?
Ja, er worden zoals altijd cashbetalingen verricht.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met ons via ons contactformulier.